maanantai 28. joulukuuta 2009

Pukkiin pettynyt :)

Nyt minä olen niiiiin pettynyt joulupukkiin.
Muuta en toivomuslistalle laittanut, kuin porakoneen ja kartongin tupakkaa. Toiko? Äyskäisi vain, että jos tuommosia toivot, et saa mitään. Eikös pukki ymmärrä, että minä olen moderni mummo, joka tykkää puuhastella porakone käsissä, tupakka huulessa roikkuen. Toi vain Reino-tossua, yöpaitaa ja puhelimen. Niin, ja jääkaappiin niin paljon herkkuja, että osa piti laittaa ulos, kun eivät kaappiin mahtuneet. Ei meillä ainakaan nälkään kuolla lähi-aikoina.

Maija-kisulta sain ihanan lahjan. Ei yhtään pisua sängyssä koko joulun aikana. Olipas mukava herätä aamuisin kuivasta sängystä. Toivottavasti tämä jää nyt pysyväksi ihanuudeksi.
-----

Ensi jouluun enää 360 yötä, jokohan pitäisi ruveta valmistamaan lahjoja, ettei taas tule kiire.
Jospa ensi jouluna saisin sen porakoneenkin:)
----
Okei, olin minä ihan tyytyväinen lahjoihini :D

10 kommenttia:

  1. Voi Sudeparkaa! Jos ens vuonna toivoisit vaan sen porakoneen:-)

    Ja minä kun olen NIIN onnellinen, etten saanut yhtään porakonetta enkä edes ruuvimeisselisarjaa!

    Maijalle silitykset!

    VastaaPoista
  2. Hyvä Maija!!! *taputuksia* Jatka samaan malliin niin saat ens jouluna runsaasti lahjoja pukilta. ;)

    Samaa mieltä kuin Susukin, onneksi en saanut porakonetta, muuten olisi pukki saanut porakoneesta päähän! Tosin meillä on jo tuollainen ja ne hommat hoitaa mies. :)

    VastaaPoista
  3. Juu ja kun tarpeeksi kauan toivot sitä porakonetta, niin kyllä se pukki sitten uskoo, että tosissaan sitä haluat ja heltyy pyynttösi! ;D

    VastaaPoista
  4. Kyllä me modernit mummot olemme sitten reippaita. Minäkin yritin tänään löytää kaupoista sirkkelin terää, mitä sitten ei koskaan löytynyt. Olisin kehystänyt muutaman maalauksen.

    ps. minä en saanut muuten yhtään lahjaa, mutta mukava joulu oli. Pukkikaan ei päässyt :):)

    VastaaPoista
  5. Lahjatoiveesi kanssa kävi samoin kuin mulle joku aika takaperin, kun pyysin monena vuonna vuoleskelupuukkoa. Lopulta ostin Käsityömessuilta ja kaiverrutin siihen vielä nimeni ja vuosiluvun. Sittemmin pukki on kuunnellut paremmin. Ehkäpä pukki muistaa ensi vuonna Sinun toiveesi.

    VastaaPoista
  6. Pakko käydä vielä kertomassa... Kerroin äsken Blogikuvaajalle miten onnellinen olen siitä etten saanut porakonetta pukilta. Hän totesi että varmasti pukki löytää alennusmyynneistä jotain mulle sopivaa. Multa kuulemma puuttuu kunnollinen iso JAKOAVAIN!

    VastaaPoista
  7. Kyllä porakone pitää joka naisella olla! Vaikka meillä se onkin miehen ja minun yhteinen. Se kartonki taas.. no, eikös pukki tuo muutenkin lahjoja vain jos on ollut kiltti? =P ;)

    VastaaPoista
  8. Kiitos mahdottomasti kommenteistanne. Ensi vuonna ostankin itse sen porakoneen. Tänä vuonnakaan, kun en ollut ihan varma kiltteydestäni, ostin itse DVD:n "Niko lentäjänpoika" ja kirjoitin isolla päälle "Mummolta mummolle" :)

    VastaaPoista
  9. Oikeastaan voisin antaa hyvän neuvon (niin kuin aina) Osta itse porakone, jos aijot sen saada. Nimim. kokemusta omaava ;)
    Tupakka nyt ei ole niin tarpeellistakaan HIH...

    VastaaPoista
  10. En kyllä ymmärrä yhtään, miksei pukki kuunnellut ainakin porakonetta. Minulla on ystävä (naispuolinen), joka aina pyytelee samantapaisia lahjoja. 50-vuotislahjaksi työpaikaltaan hän toivoi rakennustelineitä ja sai ne.

    VastaaPoista