torstai 25. kesäkuuta 2026

Kyjyssä mukana


                                       

Eihän sitä osaa kesälläkään kädet ristissä istuskella. Virkkaaminen sopiikin kesään oikein hyvin. Näitä samoja on taas tullut tehtyä, ompahan joulumyyntiin valmiina.


Huomasin facessa Löysäpipoisten Kyjyn 2026 ja halusin mukaan. Ensimmäinen jo valmis ja tietenkin apina.

Kylläpä onkin vaikeaa postaaminen. Kunnon tietsikkani hajosi ja yritän nyt pärjätä tällä superhitaalla läppärillä. Tytär saa ehkä korjattua kunnon koneeni, hän on aika taitava niissä hommissa. Tarvii kuulemma ostaa jotain uusia osia.

Toisekseen näkö on melkein mennyt ja joudun katsomaan jokseenkin nenä kiinni näppäimissä. Jonotan sinne kaihileikkaukseen johon pääsen ehkä JO helmikuussa. Täällä on jonot 12 kuukautta. Onneksi saan tehtyä noita käsitöitä melkein näppituntumalta, mutta silmukoiden laskeminen on jo hankalaa. En ole kuulemma kiireellinen tapaus kun en tarvitse näköä työn takia.😡 Ei vanhoja enää välitetä hoitaa, siltä se nykyään tuntuu.

Kaippa tässä jotenkin pärjäillään, eihän siinä muukaan auya.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti