Leikkuri tuli postissa osina ja pitihän se sitten osata itse koota. Olikin melkoinen homma. Hiki virtasi ja tuli muutama kirosanakin ennen kuin kaikki putket oli paikoillaan. Toista kertaa en samaan hommaan alkaisi enää.
Tänää koeajoin ja olikin oikeastaan ihan mukavaa hommaa. Samalla saa liikuntaa ja aurinkoa. Mikäs se on uudella leikkurilla ajellessa.
Olenhan minä virkkaillutkin, mutta en enää viitsi laittaa niitten samojen hahmojen kuvia. Kuvaan sitten kun saan aikaiseksi jotain uutta.
Oikein ihanaa ja aurinkoista kesää kaikille. Nythän on tainnut kesä jo alkaa.

Varsinainen konemestari! Ei värillä väliä, kunhan on punainen? 😄
VastaaPoistaToukokuun viimeisiä päiviä viedään (minne?) ja ensi viikolla on jo KESÄkuu, joten ihanaa sellaista!
Ihanaa kun saatiin kesä jo tännekin.
PoistaMahtava tunne, kun selättää tuollaisen projektin 💪
VastaaPoistaTunsin suurta ylpeyttä eilen lykkiessäni tuota takapihallani.
PoistaWau. Minulta ei onnistuisi koneiden kasaaminen. Ikean huonekalutkaan ei onnistu. Kiva tuolla on nyt nurmikot leikata
VastaaPoistaEilen kokosin uuden pallogrillinkin. Mitähän keksisin seuraavaksi kun nyt vauhtiin pääsin
PoistaHyvä sinä! Omasta komemuksesta voin sanoa että me naiset osataan vaikka mitä. Joskus kovankin paikan edessä.
VastaaPoistaKun ei oikein koskaan ole ollut miestä perheessä niin on oppinut tekemään vaikka ja mitä.
PoistaMelkoinen suoritus tuo ruohonleikkurin kokoaminen, hieno juttu! Sitä voi löytää itsestään uusia piirteitä, kun rohkeasti kokeilee. Hyvää kesää sinullekin!
VastaaPoistaMitähän vielä ehdin uutta oppia, olenhan vasta 74v. Olen nyt niin innostunut tästä hyötyliikunnasta että lykin leikkuriani joka päivä.😅
PoistaHienoa! Saisiko lainata tuota ruohonleikkuria? Sisua löytyi taas pikkusiskolta! Oispa mullakin. Tasan ei ole menneet sisu-geenit meillä. Aurinkoisia lykkäysilmoja! -siskos-
VastaaPoistaEi tässä sisua tarvita. Kun ei ole miestä talossa niin on opeteltava tekemään kaikki itse. Helppohan sinun kun on aina joku äijä jota komentaa hommiin.😉
PoistaHyvä Sinä, ei olla mitään nysvääjiä. Eikä luovuttajia.
VastaaPoistaTuotahan on niin mukava lykkiä että teen sitä joka päivä. Kunnon hyötyliikuntaa ja aurinkoa saa samalla.
Poista