lauantai 18. elokuuta 2012

Superhyvä "Anna hyvän kiertää"


Kerkesin mukaan Matonkuteen "Anna hyvän kiertää-tempaukseen".
Minä sainkin Superhyvän.
Vuoritettu kassi on oikein mieluinen. Se on tooooosi suuri ja siksi juuri niin hyvä. Suu-aukkoa saa pienennettyä ja suurennettua kiristysnyöreillä ja sisällä on sivutaskukin. Tästä tulee se paras kirpputorilaukku.
Minulla on "sääntö", että kirpparilta saa ostaa niin paljon, kuin laukkuun mahtuu. Tähän mahtuu onneksi paljon eikä tarvitse sääntöjä rikkoa, hihi.  Siinä välillä se saa toimia käsityökassinakin :)

Suklaata ja sukkalankaa minulla ei koskaan ole liikaa. Niihin on kasvanut jo riippuvuussuhde ja himo :)
Ei tuo suuri kuvakaan hukkaan joudu, vaan se laitetaan kansikuvaksi käsityökansiooni.

Olen tosi mielissäni tästä juuri minulle sopivasta paketista. Suuret kiitokset ja halaukset Airille. Teit päivästäni hyvän ja iloisen.

....
Sitten on minun vuoroni, siis "Anna hyvän kiertää"

Lupaan tehdä kolmelle ensimmäiselle halukkaalle jotain ennen joulua. Yhtä mahtavaa pakettia en pysty lupaamaan, mutta enköhän minä jotain itsetekemääni saa paketin sisälle laitettua.
Sääntöhän on sitten se, että sinunkin pitää vuorostasi luvata laittaa eteenpäin kolmelle jotain  kivaa itsetehtyä pakettiin.
Toivottavasti sieltä nyt kolme halukasta jatkajaa löytyy :)

9 kommenttia:

  1. Mä oon mukana! Odotan innoissani mitä kivaa keksit! Saa olla lapsille suunnattu käsityö. ;)

    VastaaPoista
  2. Minäki hyppään mukaan. Harmittelin jo aiemmin yhden kerran menneen ohi, nyt ehdin. =)

    VastaaPoista
  3. Olen mukna, toisen kerran jo. Viime vuonna olin myös ja oli kiva juttu!

    VastaaPoista
  4. Olispa ollut kiva osallistua, mutta, kun matti myöhänen oon niin en kerenyt. Ainakaa minä en löytänyt kyseiseltä henkilöiltä jotka on osallistunut anna hyvän kiertää tunnusta. Mut ihanaa alkavaaa vk sinulle. Toivoo: Nukkekoti Jie

    VastaaPoista
  5. Mukavaa Sude, että pidit saamastasi ja hyvä mieli löysi kodin =D
    Ja kivaa myös se että lisää hyvää lähtee täältäkin kiertoon edelleen!

    VastaaPoista
  6. Ihanan paketin olet saanut, minäkin olen kerran tähän päässyt osallistumaan.

    VastaaPoista
  7. Kiva idea ja hieno paketti, minulla ei ole muuta itsetehtyä kuin kasvimaan antimet :)
    Minulla on sinulle blogissani jotakin, käyhän kurkkaamassa :)

    VastaaPoista
  8. En halua mukaan, mutta tulin ihastelemaan kassiasi ja luin myös, että niskavaiva on hellittänyt. Lähden tästä viikon lomalle ja toivon, että Armas silläaikaa palaa kotilieden lämpöön : )

    VastaaPoista
  9. Mukava idea tuo kirppiskassi. Sellaista itsellä ei olekkaan. Minulla on käsilaukun kriteerinä se, että sinne pitää aina pari maitotölkkiä mahtua. Mikähän olisi kirppiskassin sopivuusehto?

    Toivottavasti Armas palaa pian takaisin!!!

    VastaaPoista