torstai 12. huhtikuuta 2018

Kyllä kannatti valittaa =D


Toiset aina kehuskelee mitä kaikkea he ovat saaneet hyvitykseksi kun ovat valittaneet viallisesta tuotteesta. Pääsiäisenä minun Koiramäen suklaamunastani puuttui yllätys ja ihan aikani kuluksi  kirjoitin siitä maahantuojalle. Kyllä kannatti =D Sain postissa hauskan avaimenperän ja pussillisen lakunarua ystävällisen kirjeen kanssa. Eihän tuo niin ylenpalttinen ollut, mutta minä kyllä tulin siitä ihan hyvälle tuulelle. Ostan toistekin Koiramäen suklaamunia ;)

Muutto jatkuu ja hidastahan se on kun kassi kerrallaan pyörällä tavaroitaan raijjaa. Onneksi eräs ystäväni välillä vie suurempia pussukoita autollaan. Kyllä se tästä vielä järjestyy, vaikka välillä tuntuukin aika toivottomalta.

20 kommenttia:

  1. Sentään ystävällinen kirje:D.Minä olen laittanut pari kertaa palautetta Novitalle selkeistä virheistä ja olen saanut niin kiukkuisen kirjeen takaisin, että en enää jaksa vaivautua.Ja Jyskiltä en saanut minkäänlaista vastausta:S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen oikein tyytyväinen tähän palautteeseen. Kerran lähetin tupakkatehtaalle palautusta kun joku elävä toukka mönki filtteristä, mutta palaute oli aika tympeän sävyinen.

      Poista
  2. Lakunarut on hyviä! Hyvä ettet saanut enempää, lihottas vaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en tykkää lakusta, mutta onneksi tytär tykkää. Ei jää syömättä meidän perheessä =)

      Poista
  3. Toihan oli kiva, että vastasivat ja sait hyvitystä. Karkkinarut on niin hyviä.
    Tsemppiä sinne muuttoon, eikö tosiaan kukaan pääse pakettiautolla auttamaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poika tulee myöhemmin Helsingistä asti auttamaan (noin 350km matkaa). Juuri muuttopäivänä on perheensä kanssa Kroatiassa ja enhän minä voi ruveta vaatimaan että peruvat lomamatkansa. Onneksi tulee sitten viikon päästä ja vuokraa täältä paketti-auton jolla saadan sänky ja muut mööpelit mummon "buduaariin" =)

      Poista
  4. Hih, eräs tuttavani ja minä olemme varsinaisia "valittamisen mestareita". On mustia perunoita, katkeavia mehupurkin korkkeja, paakkuuntunut maitojuoma jne. ja olemme iloinneet viiden euron lahjakorteista. Hyvä Sinä! Sitä paitsi, eihän ne siellä tuotantolinjoilla saa tietoa virheistä ellei heitä siitä informoi.
    Minulla myös sattui korvaan tuo pyörällä muuttaminen!? Ilman kaatuiluakin tuntuu pahalta jos kukaan ei lähde auton kanssa auttamaan. Soo soo lähiporukoille! Tsemppiä kuitenkin!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minullakin on tuttava joka osaa valittaa ja onkin saanut useita tosi hyviä hyvityksiä. Minä hölmö en oikein kehtaa valittaa vaan pistelen poskeeni vähän pilaantuneetkin=)
      Minä olen niitä, jotka eivät osaa pyytää eikä vastaan ottaa apua. "Minähän pärjään itsekkin!" Onneksi eräs ystäväni "väkisten" vie välillä kuorman autollaan sitä mukaa kuin ehdin pakata =D Kun on aina tottunut kaiken tekemään itse, niin ei osaa enää pyytää apua.

      Poista
  5. Hei, laitoin sulle omaan blogiini kommenttia ruskeasta langasta. Vastaile jos ne kiinnostaa? Itse en niitä välttämättä tarvitse. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle, kävin vastaamassa siihen samaan kommenttiin.

      Poista
  6. Komennapa lapsukaisesi avuksi. Jos eivät itse pysty sinun muuttoa hoitamaan, voisivat hommata sinulle muutaman salskean muuttomiehen ja pakun joksikin päiväksi. Pyydä ja ota apua vastaan. Ei aina tarvitse pärjätä ite, ei edes joka kerta. Voit sitten luvata auliisti, että maksat avun viimeisestä kansaneläkkeestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne varmaan auttaakin, poikakin tulee 350 km päästä autollaan. Jotenkin on vaan oppinut tekemään mahdollisimman paljon itse, mutta kyllä ikä ja kunto opettaa nyt pyytämään jo apuakin =)

      Poista
  7. Olipa kiva ylläri. Kyllähän yllärimunasta ylläriä toivoo, joten asiasta palautetta annoit. Me todettiin kinderin menneen alaspäin ylläreissä. Saimme autoradan palasen, eli "osta paljon munia jotta EHKÄ joskus lapsesi voi leikkiä yllärillään" sekä sellaisia pieniä pelejä jotka eivät toimineet edes yhtä ainoaa kertaa. Pyh. Smut suklaa oli hyvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä katsoinkin ensin netistä missä ne parhaat yllärit on ja päädyin Koiramäen suklaamuniin =) Kindereitä ei enää ostella kun meillä ei kukaan tykkää siitä suklaasta. Kerran pyysin Pandalta että voisivatko he laittaa niitä kauniita kivisormuksia suklaamuniin, mutta sieltä tuli ystävällinen vastaus ettei heillä tehdä suklaamunia, mutta jos joskus tehdään niin pitävät toivomuksen mielessä. Ja minäkö muka lapsellinen =D =D

      Poista
  8. Suomalaiset aina karsastaa valittamista, mutta onhan siitä apua tuottajallekin kun valitetaan. Valittaminen kannattaa aina! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palvelu-alalla olleena vaan mielessä kuinka ihmiset valittaa turhista asioista ja aivan väärille ihmisille. Kyllä minäkin valitan välillä, mutta yritän kohdistaa valitukset oikeaan osoitteeseen.

      Poista
  9. Kiva että sait noin hyvää palautetta ja kylläpä vaan sitä sitten mieluusti ostaa toistekkin noita tuotteita vaikka lapsus olikin käynyt:) Leppoisaa sunnuntaita❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mukava palautus tuli ja tyttö veteli lakunarut mielihyvin suuhunsa, minä sain pitää avaimenperän =)

      Poista