keskiviikko 23. syyskuuta 2009

Lidlin lankaa


Syysmasennus taitaa iskeä, kun joka asia tuntuu nyt tökkivän ja ärsyttävän.Eipä paljon huvita mikään. Ei edes blogin kirjoittelu. Sain sentään nämä sukat valmiiksi. Kirpparilla oli edullisesti
Lidlin Sirmione-lankaa, jonka ostin pois kuleksimasta. Minusta kumminkin turhan ohutta aikuisten sukkiin, joten tein parit sukat lapsille. Oikeastaan noihin juna-sukkiin tämä lanka käykin nätisti.



Emo ja lapset voi edelleenkin hyvin. Nukkumapaikka alkaa vain käydä jo ahtaaksi. Maijalle kävi katsojakin. Piti tulla lauantaina, tulikin vasta sunnuntai-aamuna, kun oltiin vielä nukkumassa. Kurkki joka paikan, haukkui kissan araksi ja lähti pois. Soitti hetken päästä, että hän haluaakin kuusi-viikkoisen ja poikakissan. Hyvä niin, sillä minun teki kovasti mieli sanoa, että en minä sinulle ainakaan Maijaa anna. Harmitti kumminkin tuommoinen uteliaisuus; kissaa katsomaan, kun ilmeisesti halusi vain kurkkia, miten minä asun. Maija pysyköön kotona, enää en "kissankatsojia" meille päästä.
Onneksi nyt on muutama vapaapäivä edessä. Eiköhän tästä mieli kohennu, kun pari päivää vain lepäilen ja viikonlopulla olisi se Tallinnan matkakin. Itse Tallinnassa on kyllä mukavaa, mutta minä en tosiaankaan viihdy laivalla. Ilmeisesti menen taas jo alku illasta nukkumaan, kun en jaksa enää katsella kännisten örvellystä. 30 vuotta tarjoilijana piisasi sitä lajia.

1 kommentti:

  1. Suloisia kissoja! Olen aina halunnut itselleni tuollaista punaraitaista kisua, mutta toistaiseksi pitää paijailla meidän koiraa:)
    Hauskaa Tallinnan matkaa!

    VastaaPoista