torstai 17. marraskuuta 2011

Tilannekatsaus Apinatehtaalta

 Tv:tä katsellessa on helpompi neuloa kuin virkata. Siksipä välillä valmistuu näitä pieniä neuleitakin. Minä tykkään tehdä lasten asusteisiin jotain ylimääräistä räpellystä ja tällä kertaa sukkiin lensi perhoset. Kuvio ei nyt sattunut ihan keskelle, mutta empä viitsi mokoman takia ruveta purkamaankaan. Perhoset on jälkikäteen silmukoitu tavis-sukkiin. Se on minusta helppo ja nopea tapa koristella neuleita.


Apinatehdas on taas käynnistetty täydellä teholla toimintaan.
Taina,Heli ja Airi, kaikki saavat tilaamansa apinat ennen joulua, niin ja Katjalle Peppi. Valitettavasti tomitusaika on venähtänyt näin pitkäksi. Taina varsinkin on joutunut odottamaan omiaan jo puoli vuotta :(
 Jos joku teistä on jo kyllästynyt odottamaan, niin nyt on hyvä aika perua tilaus. En pahastu, vaan ymmärrän oikein hyvin.

Joulukiireet alkaa jo vaivaamaan, mutta olen minä muutaman lahjan saanut sentään jo pakettiin. Sekin on kyllä tapahtunut siivoomisen kustannuksella. ( Minä en tykkää siivoamisesta :( .)

8 kommenttia:

  1. - "Siistit" sukat, eikä tuo apinatehdaskaan pahalta näytä.
    - Jos minua Tainaa tarkoitat, niin ihan rentona ole odottanut, eihän ollut puhekaan kuin jouluksi ja joulujahan tulee ja menee, jos ei joudu tälle joululle, niin sitten jollekin toiselle.
    -t-

    VastaaPoista
  2. Tosi söpöt perhossukat.
    Mukavan näköinen apinan osakori.

    VastaaPoista
  3. Söpöt sukat ja tuo perhonen on piste iin päälle. Olen niin sinun apina-fani ja kissa-fani.

    VastaaPoista
  4. Kauniit perhossukat:) Onnea vain apinatehtaalle.

    VastaaPoista
  5. Ihanan herkät perhossukat :)
    Mainiot nuo edellisen jutun angry bird-lapaset :D

    VastaaPoista
  6. Kivat nuo perhoset sukissa. Itse en olisi tuota virhettä huomannu, josta kerroit. Hyvää viikonloppua.

    VastaaPoista
  7. Kova näprääminen noissa käsissä!

    VastaaPoista