Tämä Novitan House raitalanka on minusta niin kaunista että minäkin innostuin ostamaan vaikka entisetkin sukkalangat ovat kutomatta. Ostin kaksi kerää että varmasti saan raidat samoille kohdille, mutta mitenkäs kävikään. Toisessa kerässä värjäysvirhe ja ihan erilainen raita kesken kaiken. Kyllä harmittaa. Laitoin Novitalle viestiä kuvan kanssa, mutta tuskinpa sieltä mitään kuuluu.
Purin harmitusta lykkäämällä rollaattorilla matonpätkän tuonne parin kilometrin päähän pesupaikalle. Kyllähän näissä maisemisa kelpaa mattoja hinkata. Isoja mattoja ei rollaattorilla saa kuljetettua enkä niitä kyllä märkänä jaksaisi enää nostellakkaan. Kunhan lumet tulee talvella niin pöllytän niitä hangessa, se saa riittää nykyään.
On tämä vaan ihanaa kun on kesä ja lämmintä. Istuin pitkät ajat rannalla juoden eväskahvia ja nauttien näistä maisemista.
Hei, sukat on kauniit, harmillinen tuo eriparisuus. Mutta tuo Housen neulelankahan ei ole Novitan vaan S-ryhmän oma merkki...
VastaaPoistaNo voi himskatti, niinpä näyttääkin olevan. Väärää puuta haukuin. Nyt se vasta harmittaakin ja hävettää.
PoistaKyllä minäkin reklamoisin!!! Ei muuta kuin uutta reklamaatiota laittamaan, kun kuvakin on valmiina. Lankahan on nättiä, mutta minulla sieppaisi tuollainen värin puuttuminen.
VastaaPoistaKivahan noissa maisemissa oli varmaan istua ja sait samalla puhtaan maton. Kesänjatkoa!
Harmi vaan kun välitin väärään paikkaan. Onkin näköjään S-ryhmän Turkissa teettämää lankaa enkä kyllä löytänyt osoitetta minne voisi valittaa. Ihan Turkkiin asti en viitsi valitella. 😆
PoistaJOS langat ovat Prismasta, niin täältä löytyy ohjeet:
Poistahttps://www.prisma.fi/tuki/reklamaatio
JOS taas S-ryhmän liike, niin täältä vissiin:
https://www.s-kanava.fi/palautelomake/
Kiitos Stansta. 25 vuotta S-ryhmällä töissä enkä tuota tiennyt. Aina oppii uutta.
PoistaHahhahhaa. Tein reklamaation Prisman nettikauppaan ja sieltä vastattiin ettei ole heidän ongelmansa vaan käskettiin tehdä valitus suoraan valmistajalle (siis Turkkiin). Hyvä tietää ettei Prisma ota minkäänlaista vastuuta myymistään tuotteista. Mietimpä tästä lähtien mihin kauppaan pennoseni kannan.
PoistaPiti oikein ottaa kakkulat päästä, että hoksasin eriparisuuden. Haukuit ehkä väärää puuta, mutta ei se Novitakaan syytön ole - ainakaan solmuihin keskellä kerää.
VastaaPoistaLahjaksi meinasin antaa, mutta pidänkin nyt sitten itse kun ovat niin eripariset. Virkkaan tällä hetkellä mustaa 7-veikkaa ja on välillä niin paksua ja välillä ihan ohutta luirua. Onneksi ei ole mikään tärkeä neulottava tulossa.
PoistaNo on lankojen laatu huonontunut. Jos oisin tuon päällimmäisen sukan neulonut toiseksi, niin oisin vaan katkaissut tuon vaalean raidan kohdalla oikeasta kohdasta ja sitten etsinyt siihen sopivanvärisen jatkokohdan. Mutta jos Ensin tuon päällimmäisen sukan olisi tehnyt, sitten en tietäisi miten toisen sais samanlaisen.
VastaaPoistaMuuten tuo raitalanka on kyllä hyvin kaunista väreiltään.
Toivotavasti saat lisää lankaa korvaukseksi kuitenkin.
Olen liian pihi lankojen suhteen että olisin raaskinut osan kerästä pois keriä. Mennä posotin vaan ja eiköhän nämä jollekkin kelpaa tai sitten pidän itse.
PoistaKivan näköiset sukat kaikesta huolimatta, mutta harmittaahan se, jos on varta vasten ostanut langat, että saisi kaksi samanlaista sukkaa ja sitten käy noin. Saa nähdä saatko Novitalta vastauksen. Kesällä on mukava juoda kahvia ulkona, sitä odottaa talvella.
VastaaPoistaAikanaan tupakan kanssa piti juoda kahvitkin ulkona. Tupakat jäi, mutta kahvit juon ulkona vieläkin, jopa talvellakin. Maistuu muka paremmalta.
PoistaKauniit sukat. En heti edes nähnyt tuota virhettä, mutta joo, kyllähän se ihan selvästi näkyy. Minuakin harmittaisi. Toivottavasti saat pian vastauksen ja ehkä hyvityksenkin. Toivossa on hyvä elää :)
VastaaPoistaSain vastauksen . Tämä on S-ryhmän vamistuttamaa lankaa ja tein sinne reklamaation. Käskivät ottaa yhteyttä suoraan tehtaalle Turkkiin. No joo, empä viitsi enää nähdä vaivaa eikä riittäisi kielitaitokaan, olkoon, kärsin nahoissani.
PoistaKyllä virheellisen tuotteen myyjä on kuluttajasuojalain siitä vastuussa. Ei voi vaatia että kuluttaja ottaa itse yhteyttä valmistajaan.
PoistaNiinhän se varmaan on. Ihmettelen Prisman vastausta, ei ollut kovin asiakasystävällistä. En vaan viitsi nähdä enempää vaivaa kun ei kuitenkaan ollut tuon kalliimpi ostos.
PoistaMinä lähetin reklamaation, koska keristä puuttui huomattava määrä lankaa. Ei yhdestä vaan useammasta. Piti ihan tarkalla vaaalla punnita, ennenkuin uskalsin reklamaation tehdä. Sain Novitalta kirjeen ja uudet langat, joten siellä otetaan tosissaan nämä reklamaatiot.
VastaaPoistaHyvä. Olen kuullut muiltakin että Novita kyllä korvaa virheensä, reilu suomalainen firma.
Poista