tiistai 11. kesäkuuta 2019

Mukava yllätys


Pitkään aikaan en ole arvonnoista mitään voittanut, mutta Liisa Hopeiselta Kuunsillalta korjasi tilanteen lähettämällä muuten vain yllätyspaketin. Kuulemma tämän nähdessään oli heti ajatellut minua . =D =D =D Kyllä , muistuttaa hyvin paljon minua rehevine muotoineen ja kutimineen. Minä vaan istun paljon lysymmässä, en ollenkaan noin ryhdikkäänä.  Huomatkaa puolisoiden välinen kemia, pospäin toisistaan nojailevat ;)


Koska meille ei enää miehenköriläitä huolita, niin tämäkin potkaistiin alas penkiltä ja tilalle pääsi koiranpentu. Romppeistani löytyy sopiva kissakin tähän, kunhan ensin löydän sen. Näin on parempi, miehet pois samalta penkiltä =D

Minä olen oman osani viinaa ja miehiä jo käyttänyt, kiintiö on täynnä. Siksi tämäkin laitettiin näin. Toki muita paheita vielä löytyy, mutta enhän minä niitä tässä ala paljastamaan =D.

Kiitos Liisa, piristit mukavasti viikkoani.

24 kommenttia:

  1. Just noin on hyvä :) Minun paheisiin kuulu coca-cola, chipsit ja cappuccino suklaan kaverina!
    Ihanaa tiistai-iltaa sinulle Sude <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei cappuccino ole pahe. Se on niin hyvää että sen on pakko olla hyve ;)

      Poista
  2. Hauska yllätys! Mihis meinaat miehen körilään laittaa, nurkkaan vai hiomattomalle tikkuiselle puujakkaralle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos talossa on mies, niin hänen paikkansa on vaimon tossun alla =D

      Poista
  3. :) just niin kuin "Purulaari" sanoi:))mihinkäs ukon-körilään pistät:))
    Kerran mainittit jossain tarinassasi,etteti oo miestä talossa:),ajattelin tuo asia pitää heti kohta korjata:))))))))
    Ja hyvin irtosuhteita?? ne on kuulemma muotia,kypsänainen ja nuorempi -mies:)))ja kun alakaa riepoo,nostaa penkistä,ja laittaa komeroon..."

    voi minun paheeni:suklaa...pullat...grillijuusto kaikkine herkkuineen + kevytpaistetut valkosipulit;),vastapaistettu -pulla kylymän maion kanssa...voi hyvänen aika ...ja paljon muuta kiellettyä;)))

    Oleppa hyvä!

    mukavaa kesäviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuorempiakin on kokeiltu, viimeinen aviomieheni oli 10 vuotta minua nuorempi. Tulin kuitenkin siihen tulokseen että viihdyn paremmin ilman miestä. Miksi turhaan ottaa semmoista vaivoikseen kun ilmankin pärjää =D
      Minun nykyiset paheeni tulevat ilmi puntarilla, se ei valitettavasti osaa valehdella ;D

      Poista
  4. kaverini sanoi:mitäs paskalla tekee kun pellotkin meni jo.on siis sinkku.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan noita hyviäkin miehiä, mutta "Hyvvää en saa ja huonoa en huoli" ;D

      Poista
  5. Hyvän saa, kun tarpeeksi pitkällä pinnalla jaksaa kouluttaa. Sitten se on jo niin vanha, ettei raaski panna raukkaa poiskaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kahta olen yrittänyt kouluttaa, mutta molempien kanssa loppui kärsivällisyys jo parissa vuodessa ja laitoin kävelemään. Ei minulla pinna kestä vuositolkulla koulia ;D Sinä olet varmaan niin hyväksi jo koulinut että eihän sitä toisille kannata enää antaa ;D

      Poista
  6. Onnea yllärilahjasta!
    No ei taida kyllä tuollasesta miehestä olla paljon haittaa, voi olla aika hiljanenkin vaikka mankkaa huudattaa ja sikaria tupruttaa, vai mikä lie. Ja helppo on laittaa komeroon välillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helppohan tuo on onneksi. Kuuntelee varmaan Metsäkukkia, vaan jos alkaa laulamaan niin komeroon joutuu pimeään häpeemään =D

      Poista
  7. Kylläpä on ollut mukava yllätys! Kiitos hauskasta blogipäivityksestä, vaikka ei elämä ole ihan joka päivä naurattanutkaan meistä itse kukastakaan ;) Kaikkea hyvää kaikille toivottelee Tarja K / Ruusu-unelmia ja villasukkia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän tämä elämä aina niin herkkua ole, mutta nautitaan niistä pienistäkin ilonpilkahduksista. :)

      Poista
  8. Kiva yllätys!
    Ps. Saattaa sitä tälläkin iällä löytää hyvän miehen. :)

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. Minun kokemusteni mukaan miehistä ei ole kuin harmia, joten ei kiitos enää =D

      Poista
  10. Onnea sinulle yllätyslahjasta... ihan nätti setti on.
    Mukavaa juhannusviikkoa sinulle.

    VastaaPoista
  11. Suloista juhannusta sinulle, Sude :).

    VastaaPoista