keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Poro parat


Joulu lähestyy ja kiire lisääntyy. Minä päätin pidentää päiväunet kahdesta tunnista kolmeen tuntiin, paras vastalääke kiireeseen =D

Kirpparilla pari euron poroa itki kurjaa kohtaloaan. Eihän minun auttanut kuin adoptoida ne meille. Hyvin näyttävät viihtyvän tontun hellässä huomassa.


Vastaisku amerikkalaiselle elokuvateollisuudelle.  Suomalainen versio King Kongista =)

Ihanan puisen Tonttulan ostin jo pari vuotta sitten joulun jälkeisestä alennusmyynnistä. Sisälle voi laittaa valot ja tykkään tästä kovasti. Kesä-aikaan siinä asustaa peikkoja ja keijukaisia.

Enemmittä höpinöittä, hyvää viimeistä joulunalus-viikkoa ♥

22 kommenttia:

  1. Ihanat porot,hyvä että saivat hyvän kodin. Mikäs niitten on ollessa tuossa tonttulan kupeessa. Meidän työmaalta,kun tälläviikkoa jo työmiehet ovat jääneet joululomalle,niin mulla ei ole niin hässäkkää keittämisten suhteen,joten minä olen aamusta pidentänyt yöunia parillatunnilla:)

    VastaaPoista
  2. Minä en oikein voi aamusta pidentää, kun sitten menee jo iltapäiväksi =D Parhaassa työvireessä olisin puolenyön jälkeen, mutta ei silloin kehtaa enää kolistella kovasti.

    VastaaPoista
  3. Mulla on päiväunet jäänyt, kun olen sen verran pitempään nukkunut aamulla :)
    Mukavaa joulun odotusta!

    VastaaPoista
  4. Tosi ihana talo. Nopeasti kului tämä syksy ja niinhän se menee, että kohta onkin jo kevät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yks hujaus vaan on tämäkin syksy ollut. Täytyy varmaan ruveta joulunpyhinä jo suunnittelemaan seuraavan joulun töitä ettei aina tulis niin kiire loppumetreillä =D

      Poista
  5. Hurja joulu-Kongkonggi! ;)
    Mukavan leppoisaa kiireen vastustusta! Kukahan keksi joulukiireen? Ei ainakaan se sama tyyppi, joka julisti joulurauhaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en aio antaa kiireelle edes pikkusormea, ettei vie koko akkaa samalla =D Eihän nuo työt näköjään tekemällä lopu kuitenkaan =)

      Poista
  6. ♥Ihana tonttu, King Kong, porot...kaikki :) Mukavaa joulun odotusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. King Kong laitettiin jo maailmalle, riehukoon siellä =) Joulun osotus on melkein mukavampaa kuin itse joulu.

      Poista
  7. Olitpa kiva, kun ostit porot huomaasi. Tosi kiva tonttulakin kingkongeineen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy hommata näitä leikkiporoja, kun ei oikeita ole lähistöllä. Lapsena oli jouluna oikeatkin porot näkyvillä tuolla pohjosempana eläessä.

      Poista
  8. Söpöjä koristeita kaikki! Ja King Kong on aivan huippu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. King Kong on poistettu maisemista riehumisen takia, eihän semmoinen passaa jouluna =D

      Poista
  9. Siellähän on jo joulu valmis, kun on uudet porotkin päässeet tonttulaa vartioimaan! :) Meillä on yksi tonttu maannut kirjahyllyssä viime joulusta asti. Ja mikäs on maatessa, kun on puuropata vieressä! ;)

    Minä en muuten osaa päikkäreitä nukkua, joskus makoilen vähän aikaa vaikkapa kirjan tai ristikon kanssa, mutta ei uni ota tullakseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voivoi, vielä on monta laatikollista laittamatta koristeita, mutt taidan luovuttaa jo ja laittaa ne takaisin ulkokomeroon =)
      Minun ei tarvi kuin mennä vaaka-asentoon niin nukahdan heti ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa. Onkohan minulla joku unitauti =D

      Poista
  10. Hyvä ohje:) Kivat porot ja kiva mökki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei kiire lähde tekemällä, lisii vain. Parempi kun menee lepäämään ja odottaa sen ohi menemistä =)

      Poista
  11. Ihana toi neiti Kingkong :) Päiväunet on parasta terapiaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päikkärit on yksi ihanimmista asioista joita eläke-ikä toi tullessaan. ♥ Nyt voi nukkua päivälläkin ilman huonoa omaatuntoa =)

      Poista
  12. Yrittäjä tuttavan resepti kiireeseen: "Jos on niin kiire, että tuntuu, ettei mitään ehdi tehdä, pistä pitkäkseen. Kiire menee ohi köllötellessä."
    Minä jäin nyt vesivärien koukkuun. Kaikkea tulee kokeiltua, kun on kätevästi käsillä. Kokeilun iloa vesivärien kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minua kiinnostais valtavasti ne vesivärikynät, joita nykyään on. Täytyy varmaan hommata vielä semmoisetkin. Onneksi keväällä on aikaa tuollekin harrastukselle.

      Poista