perjantai 18. helmikuuta 2011

Nyt riittää

Nyt piisaa jo nämä pakkaset.
Nyt alkaa tulla jo liian kalliiksi minulle tämä kylmyys. Arvatkaas vaan , kun viisi kissaa syö koko ajan eikä suostu menemään ulos tarpeilleen, vaan tekee sisälle hiekkalaatikkoon, paljonko hiekkaa kuluu viikossa. Koko ajan saa olla uutta säkkiä kaupasta kantamassa. Onneksi koira sentään suostuu käväisemään ulkona. Uhhuh, ei tästä nauti enää kukaan. Onneksi kesä pukkaa kohta väkisin päälle.
......
Niin ja muuten. Kuka kehveli on kehdannut viedä minun arpaonneni. Palauttakoon sen välittömästi takaisin. Eihän tästä mitään tule, että minä osallistun ja osallistun, mutta mistään en voita mitään. Tänne se arpaonni takaisin ja heti.
....
Minäkö muka pahalla tuulella. No en oikeesti, tympäsee vaan jo tämä kylmyys.
Onneksi päivällä sentään aurinko vähän lämmittää.

15 kommenttia:

  1. (naurua)
    en se minä ainakaan ollut, kun olen niin huono onninen :D

    Joo kissat ei liiku kyllä pakkasilla ulos, muistan hyvin omistani.
    Kylmyys sais riittää jo muutenkin, ei kivaa enää ole :/

    Mutta leppoisaa viikonloppua kuitenkin :)

    VastaaPoista
  2. Sama se on meillä, kyllä kolmekin kissaa kuluttaa ruokaa ja hiekkaa!
    Ja puita ja öljyä tietysti menee myös ja uusi akkukin piti ostaa autoon, entinen ei kestänyt näitä pakkasia :( Onneks akun ostosta sai kaupanpäälle ison pussin ihanaa suklaata:)

    VastaaPoista
  3. Voin kuvitella, mitä se on viiden kissan kanssa, ku yhdenkin kanssa jo saa olla hiekkoja vaihtamassa ihan jatkuvasti, ku herra asuu siellä laatikollansa... Mä olen kyllä miettinyt, että missä välissä toi katti muka juo niin paljon, kuin mitä sitä pissaa tulee, ku ikinä en näe sitä juomassa?! On siis oikein megapissijä, ja se pissa, voi herranjestas, että se sitten HAISEE; ei lieventäny miehuudenkaan poistaminen asiaa yhtään.

    Tsemppiä!:)

    VastaaPoista
  4. Kissaluukku on maailman paras keksintö. Kissat käväsee ulkona milloin haluavat, kuitenkin tarpeellaan, vaikka eivät muuten siellä viihdykään. Pakkaset alkavat hermostuttaa rauhallisempaakin ihmistä. Kohta ei aineenvaihduntakaan toimi, kun ei tarkene käydä ulkona ollenkaan.
    Kestetään vielä vähän, ellei jääkausi tule, niin onhan sen lauhduttava. Arpaonnesi tuhoutumiseen olen syytön, vaikka kadehdinkin sitä :-DDDD

    VastaaPoista
  5. Aamulla -32-astetta mittarissa ja koiran kanssa lenkille ennen töitä. Tosin olen luvannut, etten valita, koska viime kesän kuumuus oli minulle liikaa. Paremmin pärjään pakkasella kuin helteellä.

    VastaaPoista
  6. Tänään kyllä paistaa kirkkaasti ja muutaman asteen on helpottanut.
    Olen huono osallistumaan arvontoihin ja siksi en voi mitään voittaakaan. Pidän Sulle peukkuja, auttaiskohan se!

    VastaaPoista
  7. Olen samaa mieltä näistä pakkasista, että loppua saisivat.Ei nämä kelit ole tarkoitettu valkoihoisen kestettäväksi jos eivt ne helteetkään.
    Toivottavasti se arpaonni viuhtaisee takasin. Minulla kun sitä ei ollutkaan, niin ei voi takaskaan pyytää:-).
    Leppoisaa viikonloppuja ja auringon säteitä !

    VastaaPoista
  8. Kissoista en osaa sanoa mitön, kun niitä ei ole koskaan ollut.

    Minä voitin arpajaisissa juuri huovutetun huivin. Tosin sinä et tainnut siihen arvontaan osallistua :-D

    VastaaPoista
  9. Ehkä vähän syyllinen olo, voitin vasta Villasen arvonnassa, jonne vielä löysin sinun blogisi kautta. Puolustaudun; ennemmin en olekkaan voittanut mitään:)
    Kissoilla ei todellakaan ole liiemmin intoa ulkoiluun ja voin vain kuvitella 5 kissan hiekka määrän, kun kahdellakin tuntuu tavaraa kuluvan.
    Eiköhän tämä tästä kohta iloksi taas muutu:)

    VastaaPoista
  10. Voi, ja minä kun olen koko päivän ajatellut, että nautin niin kovasti tästä talvesta! :) Mieluummin -30 pakkasta kuin +30 hellettä, siitä en tykkää yhtään. Ihana kääriytyä viiteen villapuseroon ja tarpoa pakkasessa! :)

    VastaaPoista
  11. Sama juttu täällä, kaikki neljä kissaa vain muhii sisällä. Käyvät äkkiä syömässä ja pinkovat häntä suorana pakoon ja piiloon, ettei vain kukaan vahingossa heitä ulos.

    Pakkasista selviän kyllä pukeutumalla, mutten kyllä jäätyvistä vesiputkista, autojen renkkuloinnista tai muista itsestä riippumattomista asioista.

    Koitetaan kestää, kyllä se tästä.

    VastaaPoista
  12. No nyt itseämme niskasta kiinni. Ruvetaan opettamaan kissojamme vessanpöntölle! Katsotaan, kumpi ensimmäisenä onnistuu : )
    Ai ei vai? No sitähän minäkin: en viitsi aamukiireessä odotella vuoroani, kun kissa lukee pöntöllä Aku Ankkaa : D

    VastaaPoista
  13. Pidän peukkuja ja toivon hartaasti, että arpaonnesi kääntyy. Minä en yleensä osallistu mihinkään niin, etten voita mitään! Sitä varmaan toivoo koko Suomen kansa, että tulisi lämpimämpää! No, ehkä sähköyhtiöt ja halkokauppiaat hykertelevät käsiään...

    VastaaPoista
  14. Mä oon ihan syytön! En osallistu (lähes) koskaan arvontoihin. Mut eiks nii sanota et onni pelissä, epäonni rakkauressa?
    Voi Sudeparkaa...kissanhiekka on tosi painavaa roudattavaa. Onneks meillä on vaan yks katti, joka karjuu parvekkeen ovea auki ja minuutin päästä takaisin...

    Mä olen muutenkin tosi ikävä ihminen - tykkään pakkasista "viran puolesta" kun villalanka käy kaupaksi:-)

    VastaaPoista
  15. Nyt olen sulle kateellinen. Vai noin monta kissaa, saat kyllä klipsuja yllinkyllin.
    Meillä ei ole kissaa, eikä juoda edes limsaa ;(

    VastaaPoista